loading...
Clash of Iran
Arash Sameni بازدید : 12 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

با سلام

فردا قراره همزمان با clashcon جزییات آپدیت بیان بشه . اما به تازگی فردی ادعا کرده که اطلاعات آپدیت جدید رو داره . گفته که منتظر باشید و ببینید که آیا این اطلاعات صحت داره یا نه . در ادامه این اطلاعات رو قرار خواهیم داد .

Screenshot_2015-10-23-17-09-55

 

Arash Sameni بازدید : 8 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت ایران کلشی های عزیز

همانطور که میدونید همه ما منتظر ۲۴ اکتبر و مراسم clashcon هستیم . حرف و حدیث که بسیار زیاده و دلیلشم قول سوپرسل مبنی بر بزرگ بودن این آپدیت هست . در این پست میخوایم ایده اضافه شدن تورنمنت به بازی کلش اف کلنز رو مورد بررسی قرار بدیم . پس در ادامه با ما باشید .

یکی از دلایلی که خیلی از کلش بازها این ایده رو محتمل تر میدونن ، مسابقات clashcon هستش .  حالا چرا ؟ چون مسابقات به این صورت که مثلا ۸ کلن با هم رقابت میکنن و یکی از اونها قهرمان میشه . این ایده هم دقیقا به همین صورته و کلن های بازی برای مثال در یک گروه ۸ تایی با هم به مبارزه می پردازند و بالاخره یکی قهرمان میشه .

fanart-torneio-de-clas-em-clash-of-clans

Arash Sameni بازدید : 21 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (0)

لیست پلیرهای با سطح تجربه بالا

با سلام خدمت کابران محترم سایت

سطح تجربه (XP Level) یکی از شاخص های مهم در بازی میباشد که تعداد زیادی از پلیرها برای بالا بردن آن در رقابت هستند. این افراد از طریق دونیت کردن و مراحل سینگل پلیر سعی در بالا بردن سطح تجربه خود میکنند.

Arash Sameni بازدید : 11 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت دوستان
همونطور که میدونید کلن های ابر فدرت با تمام تلاش در حال وار زدن و بالا بردن لول کلنشان هستند. چندی پیش کلن ها به لول ۸ خودشان را رساندند ولی هنوز دست از تلاش بر نمیدارند و همین حالا دو کلن تقریبا همزمان به لول ۹ ارتقا یافتند که واقعا این کارشان خارق العاده است.


و بعدی در ادامه مطلب

Arash Sameni بازدید : 17 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

بله تیتر پست درسته یک تان هال ۴ هم میتونه لول بالایی داشته باشی :)
در این عکس که کاملا واقعی و میتونید در بازی اون رو چک کنید ، یک تان هال ۴ رو می بینید که دارای لول ۱۵۰ هست :)

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی